Vad som finns i min väska

Enligt vissa av mina vänner är jag den som verkligen har allt i min väska men sen vi fick våra dataväskor har jag inte lika mycket. Så det som brukar vara där är väl bara dator, extra strumpor eftersom jag jämt glömmer det till gympan, hörlurar och en tampong, typ. 
 
Istället väljer jag göra en lista på lustiga saker jag har hittat i min väsa utan att jag visste att de låg där:
 
8 par strumpor plus två ensamma (samtidigt)
 
Ett jättefult vitt skärp som jag aldrig använt
 
Två par alvedon plus en pollentablett i ett fack jag inte visste fanns (OBS jag tar ALDRIG Alvedon, och det var inte pollensäsong)
 
Ett par skjorts som jag inte använd på två månader
 
Ett tre veckor gammalt päron. I en vante.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback