Två saker jag längtar efter

(Tänkte bara påminna er/nya läsare att jag håller på med en "30 dagars lista" och det är därför jag skriver dessa inlägg)
 
Ja, just nu är det bara lite över två månader kvar tills jag får sommarlov, slutar nian, lämnar mina älskade vänner som jag träffat varje dag 5 dagar i veckan (Inte lämnar men ni förstår). Fastän det är jobbigt att bara tänka på längtar jag så otroligt mycket efter det. Det är mycket på gång i skolan nu och jag vill bara ha mina betyg klara och få pausa i två månader innan jag börjar i gymnasiet. För det känns som om jag har gått på tom tank ett bra tag utan att få stannat och tanka, men nu går det inte längre. Så ja, problem löses om det blir sommar, vissa av dem. 
Så, sommarlovet längtar jag till.
 
Mina föräldrar har också typ bokat en resa till Grekland i sommar, och det ska bli jätteroligt! Det längtar jag till!
 
Stället vi ska till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback