Jag vill döda

Just nu är jag sååååå arg att jag vill döda en oskyldig myra. Jag bestämde mig för att försöka och göra mitt bästa i skrivtävlingen och kämpar mig upp till 1700 ord. Jag var nöjd med varenda mening jag skrivit och blev stolt över min text. 
 
Då upptäcker jag att man inte ska skriva minst 2500 ord, utan TECKEN! Förstår ni? Jag ångrar inte det jag skrev för det gjorde jag ändå för min egen skull men nu har jag bliviit tvungen att ta bort alla mina formuleringar till kortare meningar och ta bort flera tjocka stycken. Nu är det inte alls sammanhängande och inte ens författaren själv gillar det, vem kommer gilla det då? 
 
Peppa upp mig. Ska tänka lite på fina klänningar så blir jag nog glad. 
 
 
Update: Det här suger, suger på riktigt. Nu upptäckte jag också att dom tydligen räknar mellanslag också????? Vill dom att min text ska vara tre meningar lång? Nu ger jag upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback