Jag orkade inte blogga

haha fuskpublicerade gårdagens "30 dagar", bad ass.
 
Aja igår åkte vi skittidigt till Västerås för att hälsa på mormor och äta påskmat hemma hos kusinerna. Jag är fortfarande mätt. 
 
Gammal bild
 
Usch jag är helt förvirrad nu, älskar sommartid men hatar själva bytet. Får jag sova en timme mer eller mindre på morgonen? Skönt i alla fall att jag har lovet att ställa om mig på. 
 
Idag är sista inlämningsdag på en skrivartävling jag tänkte vara med på men nu fick jag värsta ångern. Man fick skriva en novell/krönika/debattartikel typ och jag har bara skrivit fritt. Plus att det fanns en ämneslista att välja från och min text stämmer knappt in på något av ämnena. Dessutom läste jag nyss att om man skulle vinna (allt eller småvinster) så blir det värsta prisutdelningen på SKOLAVSLUTNINGEN? Inte för att jag tror jag skulle vinna men usch vad hemskt. 
 
Alltså jag är inte en sådan person som tycker det är jobbigt att stå på scen men texten jag skrivit är så jävla personlig, det skulle nästan kännas som att ställa mig naken inför alla. Så nu vet jag inte alls om jag ska skriva klart den och skicka in. Ew kan ej bestämma mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback